2008年7月20日 星期日

發牢騷--巴士記

每日都要搭長途的巴士返工 成個車程大致上係無問題的 
就算幾長途的車程我都可以好 enjoy
除非遇上....


1) 扮瞓覺的人
點解會形容扮呢 因為一個人個頭不停搖來搖去 又點會瞓得著呢?
仲唔係扮野 大佬 你係咪食左'搖頭丸'先 你知唔知 你每次搖個頭埋唻 

都要拉緊我每條神經 又要去避你

2) 真係瞓著的人
我十二萬分佩服呢D人可以一坐低 5分鐘內就能入睡 究竟佢係長期失眠呀
定係工作實在太辛苦? 攰得咁誇張? 不過就算幾好瞓 但請顧一下儀態吧 

始終係公眾地方 你總不能咀巴盡開 流晒口水嘛 有時候我都好攰 
但點解我又瞓唔著

3) 嚴重缺德的人
邊有人咁大方架 死要同人share佢D病菌 我唔係要阻你打乞嚏 

但可唔可以用手 最好用埋紙巾蓋住呀 有無睇廣告架 
每一個乞嚏都噴出大量'珠珠'架 (珠珠=細菌)
喺一部密封式的冷氣巴士 簡直係困獸鬥 十次的病 有八次都係喺巴士上惹來的
你咁鐘意同人 share 不如拎D錢出唻大家 share下喇


4) 公開私穩的人
全程車都大大聲的講電話 喂 我唔想聽到任何你的家事/國事/天下事
一個鐘頭的車程 可以由上車講到落車 你唔攰的嗎? 真係有咁多事要分享
定係你真係不甘寂寞? 有咩見面先講啦


5) 公私事都繁忙的人

我明白1 hrs 的車程 真係可以做好多野 但剪指甲/化粧 都係留喺屋企做好D囉 
化粧都算喇 雖然你郁來郁去 但只要你的手唔好批到我 我都可以忍 
但剪指甲就真係唔得囉 喂 大佬 你剪完仲要撥過唻 你無病嘛???  
如果我識落降頭 你死梗呀

講完 係咁


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。