2008年7月19日 星期六

我不好愛


尋晚睇左 簡單兩字 : 好睇 講完 (講笑啫!!)

睇住 poster先


梁祖堯 : Dove


Ah Dee : 劈柴 (Patrick)


彭秀慧 : Ann

所有 poster極靚


要睇劇自然要買飛 話說知道佢只開五場 (後加一場) 當然唔可以怠慢啦 
公開賣飛第一日(落住滂沱大雨) 都要逃工 2hrs 去排隊 
9:45 到達票務處 無人喎?! 
咁即係我排第一啦 點知果個雞手鴨腳又慢手慢腳的票務員 
搞左一大輪 我已經要坐第四行 跟我後面果個要去到第九行呀 
當時心諗D飛都去得好快喎 11:00 返到公司
上網一睇 D人話已經買唔到飛? 咁誇

未講套劇前 講少少題外話

即係咁... 如果你係連續 30mins 都咳過不停咳
應該都係重病喇 其實你好應該喺屋企休息一下
一來你又辛苦啦 二來你又影響其他人睇劇喎
三來 唉 再講白少少喇 你唔好傳染人啦
有少少公德心好D囉 另一個更離譜 
咩事咁重要呀 咩大生意要喺 20:00後仲要交代呀
講電話 我想拉你出去狂揪囉

第一次去文化中心睇劇 真係諗唔到 個場原來咁細
場內的冷氣真係好凍 外邊30度的氣溫 我無帶外套
結果凍僵了一晚 不過凍D都好 成場咁多細菌 
另外不得不講下張'櫈' 真係好震好唔穩陣 隔離果個人一坐低
我張櫈一齊向後壓 有少少恐怖

今次我個位置極佳 可以仔細睇個場景 好靚好細緻
一D好細微的部份都做得好好 十個讚
一開場 三個主角的造型 阿祖的頭原本已經大
再加上又厚又多的頭髮 結果大上加大 好搞笑 ah dee 的西裝褸
唔知係件裇衫過長 定係件褸過短 有少少衣不稱身的感覺
(後來知道原來係designer故意咁設計)

第一次睇劇係無用 mic 的 不過聽得好清楚 以前睇過的都有用mic 的 
有時真係較得太大聲好吵耳 

今次感覺好好呀 (除左附近不停咳咳咳咳的咳聲 好騷擾) 

呢套劇係改編197x年的 原著從未睇過 所以兩者無法比較 
我自己就覺得有D可惜囉 
感覺上好似嘥晒阿祖 + lewis 的心機咁

故事內容 ann 同劈柴喺屋企 enjoy 二人世界的時候 
已變成第三者的dave 破窗而入 其實 ann 係趁 dave 出trip 期間 
即刻搭上佢心目中一文不值的同事(劈柴)
但由 dave 再次出現 又做出一D瘋狂行為的時候 
包括: 突然求婚 堅持三條友 一齊食餐飯 ann 的心態已經有所改變 
佢作出兩者都放棄的決定 打算自己一人生活 
但當 dave 還上地毯 兩人一段的真情對話 然後打算狂歡一番的同時
 dave 突然又清醒過唻 ann 經過獨處思考 終於明白其實 dave 仍是最愛 
當ann dave 二人喺屋企 enjoy 二人世界的時候 
劈柴嘗試模仿 Dave 的一切 企圖令 ann 回心轉意 可惜 ann 心目中
其實一直都無劈柴的存在

第一次睇非喜劇的劇種 之前阿祖又講到呢D劇好難演
其實都有少少擔心 好彩三個演員都 handle 得好好
令我好快就投入劇中 而且所有間場的歌 
揀選得非常好 睇得我好高興

Dave 破窗而入果下破窗聲太細喇 
如果果下震撼D 可能會勁D囉 
三個演員的眼神交流非常好 睇完之後其實有少少地方唔明架
 點知完場後 原來有討論會喎 見時間尚可 所有唔明的部份
都有人提出發問 個感覺好好呀 
唔使不明不白咁行出劇場

三個主角的性格其實都不好愛 大部份人都為咗工作/愛情
戴住假面具做人 更何況邊有人係完美架 不過我自己唔會如 ann
咁隨手搵個人拍拖 亦唔會如 dave咁
死纏難打咁喺 ann 的身邊 更唔會如劈柴咁
嘗試改變自己去討好他人囉 
所以我更不好愛

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。