2008年6月4日 星期三

柬埔寨之旅--出發前

今年3月去了一次7日的旅行 目的地係: 柬埔寨 (金邊) 

這是媽的故鄉 她離開故鄉已有32年 今年終於決定返去走趟

回想上次放長假去旅行好似已經係7年前事 但就上次的經歷
實在有D被嚇怕 旅行前後要OT追回的工作 做到隻狗咁 真係唔值得囉 


但唔想再去長旅行的主要原因係 去完返唻係好死攰 又集中唔到精神做野 都係咪搞

柬埔寨...從未係我想去旅行的地方 而且我媽都唔太想我去 因為當地的食物唔太啱我
但種種的原因 結果由我陪皇后返鄉下


由於我的腸胃一向都好差 所以要去醫生到拎定D旅行藥 主要係腸胃藥啦 

喺姑娘提議下配左四日 竟然要 $210 哇! 醫生你會唔會太狼死呀... 
你好野 讀得書多 可以呃我錢

又怕真係無野啱食  結果準備了一箱即食麵 
(準備自己食 & 帶俾親戚 聽聞佢地好喜歡的)
仲自備埋清水添 所以未出發 行李已經好死重

出發前 當然有少少擔心 如果搵唔到媽的親戚點算呢? 


如果去到第一日已經肚疴又點呢? 我就係帶住一大堆唔知會點上機了....


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。