2008年6月20日 星期五

日日飛

近年已經極少追睇香港的電視劇 原因唔係因為忙無時間 
亦唔係媽口中的 你高級淨睇外國野 只係港產的 實在太胡鬧 
無辦法再追落去 所以有記憶的都係 n 年前的作品 
呢套係其一 另一套係"壹號皇庭" 可惜之後越拍越多 
結果越拍越爛 有D野呢 見好就收咪好囉 搞到咁...幾無謂呢

呢套劇 最令我深刻的係吳鎮宇的飛機頭 真係超正 

到今時今日我都仲好記得 如果我係男仔 一定會模仿一下  
當時心諗 如果出左DVD 一定要買唻儲

以過往的記錄 劇集播完無耐就會出碟 而且仲會好快減價添
買碟就係等呢D時候 但呢套唔知咩原因 等極都未出 

到我差不多唔記得嘅時候
佢就出喇 梗係要等佢減價啦 

呀....佢又真係好野喎

咁多年 一蚊都唔減下 我又一直好有耐性咁等 

點知近排半夜佢重播喎 又想睇又唔可以日日唔瞓去追 
你好野 我投降 貴就貴啦



今晚我又飛喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。