2013年1月28日 星期一

海浪公園遊 4

參觀完超失望的冰極世界 即刻搭我第三最愛 ~ 纜車
上山太多人咩? 唔緊要 我搭落山 都一樣係搭啫



see.. 零人嘛 任搭



鄉下的小朋友第一次搭顯得異常緊張



沖出去果下仲驚



好彩風景都唔錯











習慣左 無咁驚喇 可以分開坐下



點知突然震一震 嚇得佢地即刻匿返入個袋到



鱷魚仔 : 好Q驚呀 都係個袋最安全



話咁快就到啦 使咩驚呢













擺地灘 但有點太假了吧



呢隻雀唔雀 雞唔雞的動物
今朝肯定瞓過鐘 唔知醒 頭都未梳好就開工



唔知咩植物 好靚



呢朵亦唔知咩花 都係好靚



呢個招財進寶呢 坦白說 真係同海浪公園格格不入



再次搭地鐵上山 天色麻麻喇 但都留個倩影吧



點解我影呢張相呢? 真係唔記得左





鸚鵡 假的都好靚



真的 都唔錯啦








呢個機動遊戲 一直都想玩 但每次都因為唔記得帶衫



當我影緊呢個位果陣 有條大肥佬大力推左我一野
明明成條路都無人啊 無禮貌到咁 

枉你仲帶住小朋友 點身教呀 賤人



入到熱帶雨林 呢隻係... 我忘了



呢隻係樹蛙 我記得
但由於要保持一定暖度 & 濕潤 其實係唔適宜影相




樹蛙個居所另一端 呢邊無咁濕





以前呢個急流 旁人可以用水炮射佢地 
當時大家好雀躍射射射點知依家要入錢先可以玩 當堂靜晒





坦白講 海浪公園 我都去過不少於十次 但第一次見到呢幅畫



海浪公園的食物收費 實在太太太誇貴喇
依家佢個死雞死鴨飯 要$8x
簡直係打開個銀包俾佢搶
所以朝早 強逼自己隊左個豐富早餐 盡量令自己唔好肚餓
逼於無奈 都可以揀個最平的 但一個薯條+汽水都要 $40 瘋癲




仲要勁落茄汁 幾唔好味 都要吞晒落肚呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。