2013年1月26日 星期六

海浪公園遊 2

離開水族館 去睇下熊貓啦


 

呢個位超涼的 陰風陣陣


環境係相當唔錯


 

 


國寶嘛 主要係表演食.食.食
唔通要人跳火圈咩?


 



另一隻 都係表演食.食.同食
多謝欣賞

其實我係麻麻熊貓的 只係因為要經過呢到 先去到我第二至愛


 


就連吊飾都覺得靚















望住呢堆相 我真係想爆喊效果差成咁 得幾張見得人咋
拎住部傻瓜機真係好似傻瓜咁由於越諗條氣越唔順
臨走前再去用手機影過


呢條魚仔 (其實應該係魚佬喇)
應該係病左 要靠住舊石支撐身體 一直游唔起 可憐啊



最靚的 就係呢條唔識郁的



又唻到 '監獄'魚缸 我在探監嗎?


呢三個魚缸 好靚架



好愁眉苦臉的熊貓 呢個倒米的設計 唔知邊個諗出唻





睇唔睇到 猛叫我買佢呀 但奈何我的床已經塞滿長頸鹿家族
留倩影啦 乖啊



嗲到爆



另一隻在玩水

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。