2012年6月11日 星期一

友聚@澳門 2

話咁快就天光喇 今次 book 間房竟然包一個早餐



雖然一D興趣都無 但都落去望望啦
原來唔係 buffet 形式 超古怪 一個英式早餐





個蛋超人好快就變左身喇





盡快忘記個英式早餐 去三元食個粥




美麗噴水池 配上盛世荷花
應該去盧九 或者氹仔影下相呀 可惜可惜.....





我選擇的什麼什麼翅 (唔需要記住佢個名喇)
湯無味 雞絲如柴
咩料呀 成煲野零分



呢間添發 瘋狂加價但質素差左好多 店鋪又逼又窄 
極唔舒服我情願佢好似以前咁 企晒喺門口食好地地



由於添發太強差人意 即刻轉食另一間
見唔見呀 人家落半隻雞呀 你落柴皮雞絲 癲





友人飲左 清涼羅漢果冬瓜XXX 
(超長的名子 淨係記得幾粒字)



好喇 又轉頭 食左椰子雪糕 
但半秒前先吞左豆腐花我個肚已經到 '臨爆點' 
所以我只可以飲杯鮮椰汁 超好味

無可能再食得落 要去行下



















澳門...任何角度都真心靚



市區葡撻 人地都就收鋪 好彩 last moment 
衝到入去以又有得賣
last 一盆咋 慢一步就無喇
路環的果然比較好味



原來想再食豬扒包 可惜人家已經掃地喇 
無得食去左八百伴 food court 搞下事 (有冷氣嘛)
都唔錯喎 好香架 但原來帶微辣



我選擇的香蕉 Pancake

bye bye Macau

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。