2012年6月10日 星期日

友聚@澳門 1

一個差不多廿年無見面的同學仔 嫁左過澳門
我地決定喺澳門聚一聚

今次決定得有點愴猝 得幾日時間就要搞掂晒酒店船票
好彩依家好方便 上網按幾按 就book 到房




出發 ...長頸鹿同鱷魚仔 let's go





神經喎 船飛瘋狂加價 但D船反而慢左(好多)
7:30 開船 風平浪靜 都要 1.5hrs 先落到船 過晒 9:00 都未落到船
餓死人
我地又約左 10:00 餐廳等 無辦法之下 要帶住個行李周圍去
食完野又要先拎返個行李返酒店



然後我地入左路環 好多人要等位
我仲負責餵蚊 貼左兩張蚊貼 零作用 激氣
但今年D蚊真心強 我對腳就唻中晒彈





無野做 欣賞下風景啦 好好天



很餓 先隊兩隻撻



呢個大蝦沙律 蝦很鮮菜很新鮮 好有誠意



呢杯咖啡好靚又好味



食完葡撻 轉頭又食誠昌 好多年無食 相當唔錯 但價錢就瘋狂加左幾倍






買好晒手信 就返酒店喇 今次個 view 終於唔係人家的露台 靚景







澳門的夜晚係另一個世界 超靚



今次試下澳門的'爆肥' 平時一個人好難食到
星際有即開生蠔 狂食抵返晒

8隻x3 + 5
唔好以為今日就完喎

之後再攻陷六記 得一晚嘛 食得好急






加左價 但都大碗左好多



呢個炸鴛鴦 又係要搵人 share 先食到



好喇 食埋個糖水
長頸鹿都上床休息喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。