2011年10月18日 星期二

玫瑰玫瑰 我愛你


呢隻 3D Puzzle 佢一出品時已經超想買
因為鋪頭有砌個實物出唻
但砌圖呢家野 好明顯唔係我專長喇 帶左專員去睇過 
佢聲明唔會主動幫我砌 

無奈放棄 而且係要 $1xx 都幾貴


事隔幾年 無錯 係幾年 竟然見到有'翻版'貨 只需 $16
價錢真係差天拱地

同事慫恿我買 由於怕阻到同事 初初都想自己砌下

又固然 係無可能唔成功啦 研究左兩日 放棄吧啦
同事叫我拎返公司俾佢研究下

點知...一個 lunch 就砌好左 咩人唻架


砌下一朵 砌下一朵


喺同事好努力下 好快就三朵喇


好快就砌好晒


新版本 blog 好奇怪 D字一係牛龜咁大隻
一係就蚊滋咁細隻 你 set 大左 一轉顏色又變細返

upload 左D相上去 D次序又唔同晒 明明 set 左順日期架

好Q煩

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。