2011年10月11日 星期二

和民

今日突然要落旺角走趟 去旺角最麻煩係搵野食 
夜少少就要排隊到暈 所以放工要即刻食左野先 

和民係我頗喜歡的選擇 因為細細碟 價錢又唔算貴
好耐無食 轉左新 MENU



最先上枱 豚肉燒 GOOD 好好味架


五色刺身 除左果兩片疑似變壞左的吞拿魚刺身 色都變埋 
其餘都係 GOOD


鱆魚餅 GOOD


牛油焗帶子 每次必叫


牛肉火煱


細細煲 好快就滾起喇


南瓜蕃薯天婦羅 GOOD 
(和民的蝦天婦羅係異常地唔得架喎) 但其他係OK的 


痴線喎 炸洋蔥圈...個炸漿竟然係辣的 仲要唔係少少辣果隻 完全食唔到


最後係甜品時間 草莓芭菲 佢 menu 個圖好靚架 實物就....
細細杯 好彩味道都唔錯


要咁急落旺角走轉 係因為我的機殼又俾我整爛左 

一心諗住去買過普通淨色的
點知...途中 俾我睇到呢個 仲要係軟膠唔該 我要呢個呀


喜歡 SNOOPY 的朋友有福了 竟然出左機套 仲要幾個機款都有出

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。