2011年3月26日 星期六

遊蕩日

實在太太太耐無出去閒逛(俗稱哨街) 由於唔容許自己同社會太脫節
點都要出去行下 (其實亦安排左交收)
逛之前 要食飽個肚 
午餐時間的銅鑼灣 無可能搵到位啦
food court 係一個好選擇 快食快走

喺 food court 門口 俾佢個 poster 吸引左
(媽要求近來不要食壽司 所以選擇上 可以話是少之又少)




叫即整啊... 但奇怪唔太夠熱呢




一打開 嚇一嚇 一大條酸青瓜飛出唻 即刻掉左佢 (我唔食的)




嘩 D牛肉多到呢 食一個可以飽好耐




美國式粗薯條 我向來興趣不大 而且佢係唔熱的
但由於成個餐係好貴 所以點都要食晒佢




一個漢堡餐 要 $72 絕對 over 我 budget 不過...偶然一次就豪俾佢啦
個麵包真係好好味 又軟熟 同老麥比 真係差九條街

食完個餐 非常滿足(個胃) 可以出發 閒逛一日 收穫係零
最主要原因係依家D野 實在太貴 由於覺得唔抵 睇下就算


******************************************************************************


~ 今日交收的 ~




呢個又係'不買不買還需買'系列
呢個袋大大話話睇中左3年以上 一直都覺得貴啊....
到最後 都係買左 (依家仲貴左 頂)
ok 算數 實在太靚


ps : 個袋我喺網上 bid 的 約好晒時間 點知條茂利遲到 ok 咪等下你囉
臨走 佢叫我俾返個評分 dee拿媽 果條茂利竟然俾個 : 中等評級
自問絕對守時 又有禮貌 (別忘了 我係禮貌小寶寶啊)
你已經要我呆等 仲俾中等 人家都說 網上買野經常遇到衰人
今次真係領教到野


pps : 經我追問下 佢已經改返正面 但已經令我的 record 花左 pk 仔呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。