2009年1月28日 星期三

睇唔開

oh 點解呢...

時間 : 傍晚時份
地點 : 我家隔兩個單位 (經常有不同的人出出入入的)
人物 : 年輕女子
原因 : 不明

尋日傍晚 突然有人不停狂拍鄰居的門 固然係無人應啦...

結果我開門探頭張望 (其實我地等緊 pizza 一心以為送貨的拍錯門呢)
點知一開門 有三個警察走埋唻

警察 (望我一眼) 第一句 :  屋企有無大人呀

我 : (心諗) 我已經三十幾歲喇 大人左好耐喇
警察 (再望入屋 見到爸媽喺到) 自言自語 : 哦...有大人

我 : (心諗) 企喺你面前果個都係大人呀
警察 : 你地識唔識隔離的住客呀?
我 : 唔識喎 佢地喺半夜至活動
(因為每次都一大班人返唻 而且極嘈 每次都嘈醒我)

警察 : 吓... 唔識呀 佢地有咩人出入架?
我 : 後生仔囉...
警察 : 咁呀...你可唔可以俾我抄低你的身份證資料呀
媽即衝出 : 做咩要抄低我地身份證呀?
警察 : 哦... 都係一個記錄啫

對話就此結束 但事件並沒有就咁完結... 一堆警察守住鄰家門口
我呢 
(因為食飽左 無野做 電視又唔吸引) 所以一直喺氣窗留意住佢地一切活動
但佢地都係無奈的等....等....等....等

期間我地一屋五人 不停估佢地會犯左咩事呢? 要出動一大班警察上門搵人 賣丸仔?
車到人不顧而去? 傷人? 而且班警察似乎無打算離開 應該係大單野喎

結果我哥離開大廈的時候 就知道事端了 : 有人墮樓呀

再過 90mins 該單位人士 終於出現... 

哥食飽無事做 撩交嗌 (初三嘛) 你個樣都五六十歲啦 仲俾人當細路 咁搞笑

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。