2009年1月18日 星期日

大迷信

呢篇一定係"人都癲"系列之最嬲 爆嬲

親戚甲 (平時極少聯絡 一年見一次果D呢) 得知老爸有病後
經常致電 游說老爸多去佛堂
(只是佢地口中的佛堂 不過佢地又唔係正宗的佛教
但究竟係咩門派呢 我真係唔識)

老爸媽無任何宗教信仰的.... 但親戚甲確實沉迷
誇張得講到信教後會無病無痛添 講得咁神化 咁所有醫生咪失業
我呢 唔阻人迷信 但唔好太危言聳聽囉 而且他們的說話實太神怪
更令我反感

話說 親戚甲說佛堂中有個是中醫師 可以幫老爸 "把下脈"
okok 藥方都係幫助清下熱毒吧 
這中醫師一約再約 忙得很呀 最後說親自上門見面 咁客氣呀
初初說大家是佛堂中人只是幫下手 小意思吧 (意思指免費的)
但臨上門前一刻 又說要比封"利是仔" 
不過大家素未謀面 太"友善"又唔需要

今日下午 係那名所謂中醫師上門的日子 我真係唔想同佢地見面
所以出外避開一下 點知返唻得到的訊息 真係火都唻
該名中醫師 先未得戶住(=我爸) 同意 無拉拉幫我地間屋睇風水
點解唔問一聲架 我地無要求亦無需要睇風水喎
一入門第一句就話 : 你間屋有好多邪氣 有20多隻邪靈
嚇得極怕呢家野的老媽身也震
跟住果D仲精彩 佢要求家中的木 sofa 換上兩座位 sofa
(但間屋明明有三個人住喎 咁另一個人坐地下)
他說柜內有眼有鼻的公仔擺設 極招邪靈 盡快收起
老爸都問我一句 無眼無鼻的公仔 有人買的嗎




很恐怖嗎? 但我覺得好英喎



小熊維尼都有眼有鼻架



連呢幅 2,004 塊的砌圖 都說邪 要密封 唔係嘛
難道掛得滿屋神像圖 就能保平安??
他又話我家的地磚 & 牆壁顏色不對
大佬呀 一屋傢俬 唔係話變就變架喎 佢的解決辦法都極其古怪 

買D野返唻鋪鋪貼貼 搞到間屋咁 都唔會舒服得去邊啦
ok 所有野都唔重要 最最最最離譜 
佢竟然拋下一句 : 要講的講晒 信唔信就係你地決定 
不過你地再唔作出修改一年後就會輪到老媽出事
大佬呀 家中的病人剛初癒 唔好講埋晒呢D野好喎
你拋低一堆說話搞得人家極為不安 又何必啫

而且信佛的 唔係導人向善架咩? 會講呢D說話咩?!
你個仔就醒目呀 晨早搬走左 留低你地三個喺到受
我就唔信若然我地任何一個有事 我哥會覺得自己搬得早避一劫

如果一間屋咁大問題 住左接近 30年 要死都應該死晒啦 
好很嬲呀親戚甲呀 親戚甲 請你別來搞事吧

update : 極度 "怕鬼" 的老媽 真的要求哥將柜的透明玻璃 用紙密封

十級嬲 + 20級唔開心呀 好地地的一間屋搞到咁
親戚甲 我真係想爆你呀 好嬲呀
好嬲呀 好嬲呀 好嬲呀 好想殺人呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。