2008年12月24日 星期三

罕有的 x'mas party

12月24號 根本唔適宜返工 因為 holiday mood 
實在強勁 個個同事 都係等放工
但通常呢個時候 十次有九次 
我實有 urgent 野要做 激死
自己一邊埋頭苦幹做做做 其他同事們為 party 作準備 

x'mas party 喺呢間公司做左15 年
係呢兩年先有人搞 舊年自己又放左假 唔知情況係點
但聽聞好多同事係食唔飽的 所以已作最壞打算
呀 講起先搞笑 朝早有同事竟然一次過食兩個麵包打底
情形真係咁唔樂觀???

忙左半朝 個肚已經好餓 好彩易飽易餓的我 
好快就填飽左個肚 至於好唔好味呢... 無謂講啦
所以連相都無興趣影

但係
就從未諗過 會額外收到聖誕禮物囉 先唻...



老闆女第一次送我地禮物 此乃一套濃濃薰衣草味的護膚品

薰衣草味 係我唔鐘意的味道頭幾位呀.... 
點處置佢好呢?
再唻.... 呢份就唔同喇 好喜歡呀



電腦部 senior 送出的.... 金牛座的我 抽到隻金牛




佢表面係隻牛 但其實係個風鈴
佢仲寫係咩招福的 好呀好呀
將所有的福過晒俾老爸 等佢盡快康復



最後係我地 team senior 送的披肩 抽到呢個顏色 好ok

質地仲好好喎 皮膚超敏感的我 都接受到呀
但老媽一見到 即話: 咁女人 你會用咩 邊啱你啫 拎唻啦
自此佢無再出現喺我眼前 唔知佢收左喺邊!?



仲有一張好靚的聖誕咭添呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。