2008年12月6日 星期六

Last Smile, First Tear

尋晚睇左 opening 絕對係一場 good show

題外話 1 - 我的無定向突發性極度渴睡症
喺我去劇場的地鐵途中發作 企喺到都瞓著左
好彩我用極強意志力 瞪大眼睇晒全套劇 上到巴士先再度斷片

故事內容係 fiona 繹演因遇上好友突然離世 此後再沒有笑容
而此刻她遇上被母親拋棄 覺得整個世界負了他
而作出很多冷酷行為的 Jo 
兩人因為"愛" 而互相影響 然後用愛 "修補" 對方 
令曾收起笑容的人再次微笑不哭的人流下第一滴眼淚



係咪好靚呢?

從收到佢張leaflet 真心覺得影得好靚 仲可以優先訂飛 唔使出去排 超正
但講明係音樂舞台劇 即係好多歌要唱啦 女主角係薜凱琪
從未聽過佢唱 live 就令我有少少擔心  就因為呢個理由
保險少少 只訂一場

題外話 2 : 天氣轉凍 大家都著晒厚外套 但一入場 即刻一陣熱氣攻埋唻
人人都用場刊撥撥撥撥 除低外套 只有一件短 T-shirt 都只覺得係啱啱好
少少涼的感覺都無 難為著晒樽領的人呀

開場無耐 好快就完全投入 fiona 的唱功好 good 喎 
之前的擔心多餘了有好幾次懷疑會唔會係播碟架? 
但佢幾下的索鼻水聲又令你消除懷疑(都係自己多心) 
她的演出 比我預期中好得多 好自然好淡定
佢仲要係唔識太中文架喎 劇本要寫晒併音架

呢套劇有別於以往睇過的劇種 即係唔係齋令人爆笑果隻
但睇到阿祖有另類型的演繹方式 絕對係一個突破證明佢係一個好成功的演員
佢同佢媽媽(區嘉雯 飾演) 的幾場對手戲 (但太少喇)
發揮得好好呀 內心既陰暗 又茅盾又抑壓 (但我唔想佢媽死囉)
大部份時間都係fiona獨唱 只有兩首歌係同阿dee 
阿祖合唱大家都唱得好好呀 其他演員都做得好好呀 
令到個劇加唔少分呀佈景同燈光都好好 尤其係燈光近年好迷舞台劇 
一場場有血有淚的演出 實在令我太著迷喇沉迷的程度 
就算身邊無一個朋友喜歡 我都唔介意自己一個去睇喎


睇完呢套劇 令我最深領略到的 係人生在世 
無得揀的事已經太多 就例如劇裡說的父母親啦 
但你可以選擇用咩態度去活 所以只要仲有得揀的話 
就應該好好珍惜 而且人生的路無可能永遠平坦嘛
若然再搵到個伴一齊同行 總比孤身作戰的好

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。