2008年10月9日 星期四

又愛又恨

ok 既然你要測試我的耐性 ok ok....我忍你
再唻....

喺年少無知的年代 唔知點解 總覺得戴眼鏡係好型的事
所以經常喺被窩裡用電筒睇書 結果到小二的暑假 

媽已發覺我近視了當時心諗: yes 終於得償所願
可惜惡夢亦同時開始

戴眼鏡的麻煩之處 相信戴過眼鏡的都應該知道 尤記得戴眼鏡的第一年
已深感後悔 可惜一切已無得返轉頭了


喺初初戴眼鏡的時候 經常戴戴除除 近視的度數亦跟隨增加
到小四的暑假 已沒可能再除下眼鏡做人了 (現在係 850度 變態) 
這又重又厚眼鏡 20級討厭

還在甩繩馬騮的階段 眼鏡全被炒單車/食波餅以報銷
當時真係以為 眼鏡應該甩唔到身了


到出唻工作 無意中跟朋友去眼鏡店 
(當時仍覺得 硬生生塞一片鏡片入眼 超恐怖)
但經這好有耐性的 sales 游說下 又由於我有頗深的散光 

較舒服的soft lens 無我份 只能揀 hard lens
要識戴識除都唔易架 經過一段時間練習 終於可以除低副重重的眼鏡

固然戴 hard lens 都有佢唔好之處 但如果你叫我戴返眼鏡 
又似乎無可能 喺屋企要戴眼鏡的時間 大約只有4hrs 
但太深近視關係 我只會揀無框超輕身的眼鏡框



呢副無框的眼鏡 使用率極低 可惜...




前幾個月 被我發現木框的眼鏡 以我超好奇又超貪新鮮的性格 又再一次破費
不過有框的眼鏡 我估我有15年無戴過 今次仲係木造 重上加重...
雖然每日只戴幾個鐘 但我的鼻樑 & 耳仔 真心痛

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。