2008年10月24日 星期五

醫院一日遊

今日完全係醫院一日遊...

預約腫瘤科 10:00 我地一行三人 9:30 就到達
亦展開慢長的等等等等等

老實講 依家政府醫院的姑娘/醫生 不會比私家的差好多
尤其係D姑娘 之前經歷4天的私家+超貴的聖德垃圾 (真心想叫佢垃圾)
果D姑娘不知所謂到頂點....勁想揪佢出唻狂抦
腫瘤科的姑娘 友善得很 又有禮貌 雖然有D伯伯都等得脾氣暴躁
但其實去得睇政府 就一早要預左等啦 發脾氣亦無補於事呀 
呢方面連我零耐性的老爸都忍受到呢 這些伯伯 最好控制一下情緒吧
你眼不見人家都實在忙呀

由 9:30 等到 11:30 終於見到醫生
跟住又是一連串的檢驗
等 -- 驗血 
等 -- 照內窺鏡
期間我地要撲去排期--做面模/睇牙科/睇耳鼻喉
半朝就咁過去

 13:00 大家的 lunch hour 我地亦要留在醫院食
好彩政府醫院有大家樂 唔似得私家醫院只有把鬼食堂
望見都唔想食果D呢...

喺食飯期間 有個陌生人 唔知點解 死都要坐落我地唯一多出的一個座位
明明旁邊都好多吉枱嘛 佢都要坐埋唻 當我地閒談期間 
佢就搭訕原來佢都係鼻咽癌患者 但姑娘應該搞錯了 
佢要等87weeks 先可以見醫生
(吓!! 87weeks 差不多係2年喎 到時仲有無命? 
而且聽佢講的病徵應該比老爸嚴重得多 老爸都只是等 2weeks 喎
 唔明 實在唔明
所以我地一致認為 應該是搞錯了
可憐係佢只係一個人唻睇醫生 無人可以商量研究)

再等到 14:00
等 -- 照肺 (我估係因為老爸以前有食煙)
但 book 唔到磁力共振 未來兩星期都 full 晒 要等電話

(不過返到屋企無耐 就收到電話 話攝到期喇)

book 好晒所有野 要再返去腫瘤科見姑娘 
之後又係等啦...期間竟然遇見一個鄰居 佢都係鼻咽 cancer 
但已康復了 今次只是返去覆診

老爸的康復 亦是指日可待

返到屋企 差不多16:00 仲唔係醫院一日遊??
再次有虛脫的感覺 不過一切只係開始...
下星期係醫院一週遊
星期1 -- 要返去袁醫生到覆診 (睇鼻竇)
星期2 -- 去分科診所睇血糖報告 (呢次小手術 發現老爸糖尿過高)
星期3 -- 朝早要返醫院做面模 下午再返去做磁力共振

星期4 -- 又返醫院睇牙科
真係排得密密 忙過返工

去到醫院就會知道 比老爸嚴重的人多的是
人家都能戰勝病魔 去到醫院就有好多病友 教你煲這煲那
要戒食咩咩咩但有D又話唔使戒得咁清 我相信我這超為食的老爸
擔心的不是電療的副作用反而是戒口問題...
聽說如果睇中醫 仲會有本 "戒口" 書
所有野 都叫你白烚/蒸仲係差不多完全無味的
淨係諗 都已經無晒胃口



送上一朵燦爛的花 給老爸 & 自己 好好加油!!!
除左玫瑰 & 鬱金香 其餘的我只能講出一個 "花" 字

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。