2008年10月16日 星期四

我唔明囉....

談生果金議員抗議兼掟蕉

今朝看到報紙這'標題' 只有一個感覺 : 胡鬧是也...
在香港當特首 絕非易事 特首=香港人的出氣袋

股票市場跌市又鬧 市民被銀行騙財又鬧 董伯伯又鬧 曾特首又鬧
究竟要邊個 大家先滿意? 我唔明囉.... 


難道是曾特首能控制股票市場? 難道是特首騙你們的血汗錢嗎? 我唔明囉....

大家可講道理嗎? 即係咁...如果你投資賺到錢就無問題 依家蝕喇
人家就要負責任? 會唔會太好笑呢? 我明這是大家的血汗錢
但投資前有細心想清楚嗎? 當銀行存款利息仍極低的時候
突然有一個計劃令你年賺幾千蚊 都不覺有問題嗎?
你們當初又毫無懷疑? 我唔明囉....


政治...向來零理 但近來有幾位非常激進的人 加入政府 每次都上演鬧劇給大家看
遲D香港就好似台灣 的政壇 每次都打交收場 非常胡鬧 好討厭呀

人家提出咩方案 換來的只是反對反對再反對 反對的同時 何有貢獻呀? 我唔明囉....


反對聲音唔係話唔可以有 但大家坐低慢慢研究 好好商量

都係想講 特首又唔係救世主 不能帶大家走出谷底

掟香蕉等低B行為 請留給小朋友玩吧 ! 不過現今社會 大家都有讀過書
基本禮貌應該晨早學會 如此幼稚行為 誰還會做得出? 我唔明囉....


即係咁 如果真係俾你掟中"目標" 就能發洩你個人的心頭之恨嗎? 我唔明囉....


有能本事 請替香港做點好事來吧 ! 掟香蕉 咪玩啦... 失禮死人

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。