2016年12月25日 星期日

2016 台灣遊 2

今日係好感恩的一日
好天氣 好運氣


講左一世的貓空纜車 終於....YES


原本計劃今朝去食"明月湯包"
點知 無 check 到人家的營業時間
結果要食呢個"就"過期的飯團
D飯已經硬左 shit



所有有藍天背景的照片 可以加 10分



排左一段時間 終於見到實物 好興奮
纜車係我好喜歡的交通工具












呼一聲就到左總站




呢杯紅/綠茶雪糕 好味到不得了



呢隻小狗攰過我呀 哈







回程 無拉拉被安排坐"水晶車廂"
正到爆







今次真係還左心願

轉頭 我地就去到 ~ 上引水產
海鮮王立即精神晒


呢隻蟹不得了 好新鮮好甜
新鮮真係唔同


超巨型帶子 要食


見人買我地又買的龍蝦
但人地果隻靚好多 D膏爆晒出唻
我地呢隻....比下去了


職員好細地咁 幫我地切好晒
食起唻好方便


因為果隻蟹 呢個鮑魚 都係比下去了

再轉頭我地又返到台北車站


要為我心愛的聖誕樹留倩影




衝衝忙忙 我地坐低飲杯咖啡
這立體拉花 就係得意囉


轉頭 我地去到 101


今次都係無上去
下次....我一定會上去望下


台灣有好多我喜歡的雞蛋糕

今晚我地去左饒河夜市
第一次 係唔落雨
可以慢慢行


台灣的酥炸魷魚 好吸引 又好味 正