2014年9月10日 星期三

AppleGreen Again

今個中秋假雖然很忙 但好悶
家的氣氛實在太xx (詞窮)
返工的日子竟然比較輕鬆
能出去食餐飯已感恩
加油呀!! 仲有一針咋 捱過就可以喇
之後會係點 之後先算啦
一日能開眼就當賺到吧!!

雖然話可以出去透下氣 但都要揀近近地的
所以... AppleGreen again

上次話我地無book枱 要我地 19:30 交返枱
都無可厚非
今次專登 book 定 希望唔使食得咁急嘛
點知入座時 職員都要求 19:30 交枱
友人即時火起 book 同唔 book 有咩分別???
book 枱時又無講明
我絕對明白 想做多點生意的道理
1.5 hrs 時間實在趕呀
想傾多兩句都要睇住時間
你估我依家食快餐咩? 咁我食老麥好過啦


今次D菜唔夠新鮮


但講失望 唔夠呢片蛋糕 又乾又硬


失望呢家野 真係一不離二
呢杯士多卑梨鮮檸特飲...真係事前唔講都唔知咩唻
零味


呢個炸菇就唔錯喇 (若然D炸皮可以薄返D仲好)


超巨型的菇 長過把刀架 幾誇??


每次都要叫的烤牛扒 但今次好多"筋"
要切開有難度 但依舊超 juicy

超滿足的一餐 返屋企再努力!!