2013年12月2日 星期一

澳門遊 day 2

天光喇


總統 望出去個景真係唔錯

今日行程有點緊密


舊式茶餐廳先有架依家


薄薄的豬扒 味道唔錯


哈 喺香港都好少食粉麵的人 去澳門 真係咩都食落肚

之後我地過左拱北按摩
第一次 相信亦係最後一次
坦白講 我唔識享受 痛到不之得了 唔知搞咩 受刑一樣
貼錢賣難受

其實去拱北係諗住睇機套
但超級失望 款式比香港更少 連 mon 貼都貴過香港


但有條八卦妹 見到人地鋪頭店員食緊 m仔
菠蘿派??? 香港無喎 仲發現有香蕉派添
兩隻相比 菠蘿派無得輸 仲要超多果肉 正!!


開心大發現 2 : 街邊牛雜
香港 $10 得一串 澳門 $10 有一碗




街市狂人又逛街市



香島... 好掛住你呀


瘋狂加價的椰汁 細細杯 多謝 $13


榮記豆腐花 真係食極唔厭


夾餅 真係無法忍 一定要 encore


返酒店休息一陣
就出發去食我期待左好耐的 MGM Buffet
唔知係咪期望過大 覺得好一般
仲要幾貴喎 $420
我諗我唔會再喺澳門食 buffet 住喇


蠔...是日吃很多

原本諗住出去散步 但友人說 按摩後一日會好痛
我都驚驚地 好啦! 都係早D休息啦