2013年12月1日 星期日

澳門遊 day 1.2

曬左成朝 諗住返酒店換件衫 & 放低D野
唔知咩理由 竟然仲未有房 已經專登行到 13:00
無法啦咁

呢檔野...唔應該介紹比人
超超超好味 每次都要排隊



佢有香蕉蛋糕


雞蛋仔


呢個夾餅 先係目標


香香脆脆 十級好味


轉頭我地又食 呢間野超誇張
排左 30mins +
終於入座



兩個巨型三文治 超 good


好得意呀!


呢隻又得意 "唔該"



瘋癲... 黃昏先入到房


轉頭我地又食 呢間的職員超正
主動幫我撈起D翅比我影相


個餐包埋隻鮑魚 但亦係"肚瀉兇手"
食完個個都肚瀉


個圖原本唔係生菜架 但上枱的竟然係...


好甜的椰汁xx (我忘了) 友人說 : 豬皮

返酒店 hea 左陣 又出去食


六記 上次重陽無開 今日點都要食到


粗麵賣晒 只好改幼麵 + 鳳爪 

太飽喇 散步去
























實在太靚喇 去幾多次都睇唔厭