2013年8月26日 星期一

南山軒

友人推介 : 南山軒 @元朗 (西鐵站附近)
詳細地址請問 openrice
無人介紹 真係唔識搵到果到
雖然話係路邊 但都幾'隔涉'
沿途行入去 仲要係草叢 我呢個蚊人
友人好細心咁幫我準備左蚊怕水
幸保不失!!
thank you


貴妃脆蝦球 一坐低 同場每枱都有叫 我地照跟
大家都餓喇 一上枱即食 超 good
熱辣辣最好味
馨提示 : 呢個餸 要襯熱食


蒜蓉炒菜心 都相當唔錯


黑松露海皇炒飯 我初初根本唔知佢有黑松露
上枱時覺得 : 哇 咁污糟架 有黑色一點點
又當然佢無咩黑松露味啦 !!
但飯炒得相當乾身 仲落左美極豉油 
好香唔太食飯的人 食左兩碗


南乳吊燒雞 皮脆肉嫩 very nice


甜酸爽爽肉
原來係豬頸肉 唔怪得叫爽啦
但有點過濕喇 我家的比較好


日糖水 : 腐竹什麼糖水
吾...糖水唔糖水 (腐竹都唔溶) 湯又唔似湯 (甜喎)
仲加左薏米 但唔知點解好'粗粒'
雖然麻麻 但好有益 要食

睇返張單 竟然無加一喎 
依家有咩餐廳唔收到盡呀??nice 下次再幫襯 !!
呢間餐廳好得意 下午 5:00 後就無飲品供應
問佢啤酒汽水都無?? 職員話: 無
ok 既然你話無 都無法啦 飲水 (幾健康)
點知埋單果陣 後面果枱 要兩罐可樂
個職員仲要問佢 要唔要冰喎
唔通可樂唔係汽水?? 係凍飲??

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。