2013年4月23日 星期二

再遊澳門 4

眨下眼 就到第四日 今日要返香港了
對腳真係就快行唔郁喇



臨別秋波 要 encore 個三元粥



再要 encore 呢個巨型三文治 今日唔使排隊 正!!



幾晚都太夜瞓 要出動珍寶救命咖啡
真係好誇架



一杯正常size 一杯珍寶
裝埋咖啡 要兩隻手先拎得起



友人再食呢件...什麼 cake 我唔記得叫咩名喇

今次實在買得太狼 友人 last moment 都仲要去八百伴最後衝刺
酒店房可以 late check out 到 14:00
我地要盡快放晒D戰利品入喼走人






喺 NICI 簡直瘋狂 杯都買左四隻
實在太得意喇



仲買左呢隻長頸鹿吊飾



喺拱北辦完手續 我地去左佢個地下商場 shopping
目標係手機套 平香港好多 又可以講價 好抵呀



呢隻藥膏搽皮膚的 我頭的壞皮對佢好見效
但依家好難搵喇 今次喺拱北見到... 大手入貨



呢枝 anna sui 旅行裝香水
喺威尼斯人個 duty free 見到 香水狂即入貨



蝴蝶袋熱潮已告一段落了 但佢出左一系列公仔 
好得意架 買一隻啦



其實都唔係買得好誇啫??



買得狼 係要付出代價的
"爆喼"之餘仲要拎兩袋 實在無辦法下
要搭的士返屯門

無可能拎唔起 價錢亦比我想像中平

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。