2013年4月22日 星期一

再遊澳門 3

今日忙呀 去旅行都忙



友人帶我地去試新野
件豬扒炸得脆脆的 好薄 一點油都沒有 ok 唔錯



但我揀左麵包 隻包仲要係普通過普通的豬仔包
乾到呢




唔緊要 我有件鮮油多補返數



再唻一枝媽媽奶 咩都順晒

之後我地過左拱北 辦點手續
順便行下



逛左幾個鐘 行都腳跛 又口渴
提子汽水... 只會喺澳門先會飲的



香港未見過用呢隻杯裝凍飲



鮮油豬仔麵 好耐以前 友人媽媽介紹的
自此 經常叫唻食



以前呢間的豬扒好好味架 退步左 失望ing



轉頭再食李禧記的雙皮奶



友人試佢的薑汁撞奶 但今次薑汁唔夠 唔夠味



誠意推介 芒果條 唔似香港落勁多化學野 好清架
買左兩包 勁後悔買咁少

圖中的果皮 對清痰止咳好有效
只需放一少片落茶一齊焗唻飲
我地呢D喉嚨弱者 一試無坊



夜晚我地去左'銀河'食Buffet

什麼也沒影 只影左呢張 pancake + 榴槤雪糕 超正



是日宵夜係 買左兩日的木糖布甸
果個榴槤味正到呢

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。