2012年12月25日 星期二

聖誕快上

人家的聖誕都會慶祝一番
我的聖誕... 就用唻養病
就算無 party 起碼都唔使清茶淡飯嘛
(但我家已好耐無飯食喇 老媽全副心機照顧康復中的老爸)

無飯食 絕對唔緊要 我每刻都可以自得其樂
但唔可以開懷地胡亂進食 唔敢夜瞓 實在太掃興喇
咳呀咳 痰呀痰 你幾時捨得走呀?


但到左我最喜歡的聖誕 點都要'慶祝'下



一個心儀的 porter 袋 價錢仲相當平



無心之下 逛過 MJ shop ...
見到呢個袋 仲要棗紅色 無法喇

仲要 7折 哇 你跟定我喇



好耐都無買過 harrods 都相當唔錯



好事要成雙 舊年買唔到的 UNIQLO



之前有DVD陪住過中秋 聖誕就出 BLUERAY 版
但最最最唔喜歡的銷售方法 後出的版本永遠多幾首歌
唉... 有心支持 梗係想第一時間擁有嘛

點會等佢出齊晒所有版本先買呢結果又要買多隻
咁咪一屋都係碟囉 我又無千尺 store room

今年自己買的 告一段落 因為大時大節 真係不適宜出街 太太太多人喇



電腦部阿姐送的 一條超保暖的披肩 近日咁凍 啱晒用



條披肩分左俾老爸 我得到的 只得一隻公仔



部門阿姐 & 老闆女送的 多謝晒



超感謝同事仔 肯同我換我接受唔到的薰衣草味 唔該晒



今年 全公司每人都有一盆聖誕花
但眼見有D同事根本就係虐待盆花
四日都唔淋水 甚至連膠袋都無除開 唔焗死就怪喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。