2012年9月27日 星期四

19年

工作滿19年 踏入20年喇 誇...

今年都係打邊爐 @禾牛薈
(舊年都係打邊爐 又係沙爹湯底)
其實我係想去食 Buffet 架 
可惜太遲 book 想食的 full 晒




呢個沙爹湯底 好得意 有豬皮又有冬菇片



呢間野的茶介醬料 係勁貴的 $20/人
我只係拎左少少花生醬 & 蒜蓉粒 真係蝕入肉




喺網上見到人地話呢個鮑魚好正 每人叫左一粒
呢隻鮑魚係新鮮的 因為係 生的 仲郁的 鮮甜無比




呢碟竹笙好得意喎 竟然切開 一分為二喎



非常香脆的魚皮



手打豬肉 幾正架



自家制餃子 有條傻妹 咬左一啖 dead air 左兩秒 
然後爆出一句 : 彈牙



呢個冬菇釀墨魚滑 好正架



手打蝦滑 勁正



打邊爐唔少得的肥牛




呢款係該店的特式菜式 "老友鬼鬼" 
油炸鬼釀D蝦滑再拎去炸 有點太油



點都要食D菜 之 菜心苖



越食越辣 早有準備 竹庶水
(可惜我依家已經喉嚨痛 唔好鬧我呀)



埋單送上甜品 可惜近排食太多月餅 如非必要 所有甜品暫停

叫咁多野食 好明顯再再再一次眼闊肚窄啦
全部野都只食到一半 鑑於不能折墮關係 全部包起拎返屋企

喺呢十幾年的工作生涯 最令我感恩的 係識到你
無你... 呢十多年 沉悶又超煩的生活 唔知點過
有你 真好

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。