2011年4月12日 星期二

小人三國

原本已痛的喉嚨 睇完套劇 又笑又叫
又變左'喉沙沙'代表 激氣呀




第一幕就提到中央圖書館 越縮越窄的維港 同胞們購物時的豪氣
不過我相信只有香港人覺得 香港的建築物越來越'唔知搞咩'的設計
睇得眼都冤 同胞們都似乎頗喜歡的 因為成為景點之餘 

大家都拍照留念啊

第二幕的 office lady pantry 吹水事
我公司都好多啊 但地點多出現在 toilet 

奇怪大家都以為在 toilet就沒人知 別傻吧

第三/四幕 都圍繞說香港依家D神怪家長
我好深信 香港的未來一代 會係何其恐怖
有報導都講 : 好大個都唔識綁鞋帶呀 甚至唔識抹咀
好多家長以為幫兒女安排一切 就係對佢地好 又唔明咁樣會害死佢地
我亦深信 有咩家長 就會有咩孩子

不得不提 今個劇D衫好 grand 好勁 尤其呢兩幕 勁到爆炸


第五幕的面書殲滅情敵
上次睇小人國2 我都未玩面書 (依家固然超沉迷啦)

近年面書已慢慢變質 面書發明的目的係搵下朋友咁呀
依家D人 利用面書搵情敵呀 揭發身邊人有無第三者呀
甚至有報導話 某外國媽媽第一時間透過面書求救 (個仔遇溺)

竟然唔係立刻報警等愚蠢行為
咁面書的發明 係幫人定係害左人呢? 就要睇你點用法喇


跟住第六幕 係零興趣的 : 華麗特首賽

~ no commond ~
都講過好多次 依家從政的一班茂利 各懷鬼胎
邊一個係真心希望香港好呢? 請大聲講個名唻聽下 唔該


最後一幕 係感覺最強烈的 : 古代香城仇富地產戰
近年香港樓價再次升到一個'瘋癲'的價位
我唔知一個普通的打工一族 點買得起 連個首期都無希望儲到
依家D樓 爭相購買的 只有國內的同胞 (咁佢地D錢又點唻呢)
身邊亦有友人為層樓 死慳死抵 更有人認為一定要有層樓揸手 先有安全感
亦有人因為無樓而無得結婚 真係唔知咩道理


成套劇 有 80% 都係哈哈大笑 完場後 我的牙較很痛啊
今個劇請唻謝雪心姐姐 坦白講 初初係有D擔心架
人家係粵劇紅星嘛 要同一班後生仔同台 會唔會夾唔到呢?
不過有好多幕 令我佩服得五體投地 而且薑始終越老越辣




上次訂左但去唔到拎的碟花 終於買到
ah dee 簽左唱片公司 加油呀


ps : 劇後感 要等我的喉嚨 & 骨 & 咳好一點先打


pps : 喉嚨痛過後兩日 終於又病起來 
睇醫生打針食藥 好左唔夠一星期
再病多一次 又再打針食藥 好嬲呀
 
到今日(03/05) 仲有少少鼻水

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。