2011年4月3日 星期日

避世海浪公園 5

喜歡的程度 接近瘋狂



很討厭這缸上的那紅色燈 張張相都俾佢破壞晒




























由於我來來回回左3次 所以有3 堆差不多一樣的相
老爸不喜歡水母館的環境 佢覺得有點頭暈
我安排左個位置俾佢坐著等 順便休息一下
我只可以睇左一陣 (其實都行左3次) 
下次我自己唻 要睇耐D



終於'重見天日' 睇我地上次睇唔到的海洋劇場
呢四位應該係菲律賓的歌手 努力地表演左 15 mins 可惜得唔到老爸歡心
同水母一樣 得到同一個形容詞 "把鬼
"




橫影過去 坐無虛席啊
唔係好明白 個 show 都未睇過 D人就離場 都幾好睇呀 
唔通好趕時間?







今日有好多鷹在飛














攬車的出口 改左喺另一邊  可以影到呢個 logo




oh...好有儀態的鱷魚生先 準備食人都有要戴上餐巾




同老爸同行 可以買粉紅小海豚

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。