2010年11月14日 星期日

東莞遊 day 2

從未試過咁早瞓 但都係果句 : 早瞓 唔=精神好





一起身最鐘意望天




呢個角度影上去唔錯




椰樹... 會唔會太泰國呀




呢張仲泰國




其實D雲好得意架 但睇相太陽過份猛烈




好...我走去另一個角度 總算影到少少






實在太曬 只能影到幾張相就要即閃




呢棵係許願樹 但我無信心能將紙條成功飛到上去




呢個公園裡 有好多石雕圖 手工精美得很




鏡頭一轉 我地去到另一個景點
~ 長安公園 ~
估唔到 內地的年青人假期都喜歡去公園




好似一張 postcard 的相片
可惜只係俾 30mins我地 
如果唔係行上去個塔頂望下都好







近排D雲真係好靚




林則徐紀念廣場  兩隻手折斷鴉片煙槍




旅程最後一餐 實在太麻麻 但最後送上什麼糖曼頭
老實說 完全唔好味 但都要食一隻填飽個肚


今次團友中 有一對夫婦 喺2日的旅程 完全無同其他團友交談過一句
態度不算友善之餘 隻眼仲好似生喺天靈蓋 不屑同我地傾上半句
點知到旅程最後一餐 個老公無拉拉派野 初初以為佢做保險添
點知條友話佢地係教友 派的係 2011 年曆咭 都幾好笑
結果大部份年曆咭都喺地下

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。