2010年11月13日 星期六

東莞遊 day 1

家中兩老 很喜歡參加短線旅遊 (即內地2日1夜團)
老爸又說 : 唔好成日對住電腦 出去行下啦 所以我也得去
老實說 對內地的興趣係...


不過又唔太放心佢地兩個自己出門 唯有跟埋去囉

晨咁早就要喺堔圳灣集合 
早晨呀...









去到堔圳灣 個太陽先啱啱開工




oh shit...未過關 個隨身袋已經頂唔住








要等...齊團友們 極度無聊 周圍影下






終於出發 2.5hrs 都係呢D景




第一個景點 + 午餐 估唔到都幾靚




這小船 我一直以為佢地係捉魚 點知原來係拾垃圾




呢間餐廳後面係大塊田 呢D就係收藏喇 冬瓜係王牌






冬瓜係唔錯 但芋頭亦唔差




餐廳的對面 有座'報恩廟'




會唔會太好陽光呀




鏡頭一轉 我地又去另一個景點 唔記得係什麼村
祠堂變成茶居




樓底異常地高 入到去完全唔焗架 good




老爸專睇人家的廚房 大鑊....飯




環境比想像中乾淨




一舊 1,300 年的緬甸木 要 $19,800




內地的地方 得一個特點 就係....






湖光山色都很美




全個旅程都頗舒服 但總有我最害怕的時候 就係唱歌
團友們好明顯有備以來 竟然帶埋懷舊天碟DVD

唔知係咪要照顧車中的老人家 音量開得頗大
我唯有將我的 MP3 機音量調得前所未有的大
結果落車 我的頭被轟炸得脹脹 痛到爆炸




很喜歡的噴水池的人又要影下人家的噴水池 又有D掛住澳門




誓估唔到 16:00 已經將我地送返酒店 雖則今次的酒店很不錯
但究竟有咩做呢? 又無電腦喺身...
好彩正進行廣州亞運 可以睇睇電視






休息過後 出外行下 黃昏的天色靚到爆






回程途中 天色突然變成粉紅色
令我突然記起友人九千年前 ICQ 的名稱 : 回憶是紅色的天空
友人C 呢兩張特別送俾你 雖則近日不太如意
就當經一事長一智囉

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。