2010年9月3日 星期五

孔雀男與榴槤女

要睇呢套劇 真係一波三折
喺預訂飛期間 已經出現問題 向來都選擇郵寄訂飛 

點知...今次寄失左
結果原本想訂果場已經 full 晒 要改另一場
(後來佢地又話搵返晒D信 唔使 cancel 張票
cancel 張票銀行要收 $100 charge嘛)


order form 最後都會有句 : 如果喺幾多幾多號前未收到 confirm 電話
就要打電話查詢喇 但這電話真係實在唔想打

因為曾經有過唔太愉快的經歷呀...唔記得邊次遲遲未收到門票
逼不得已要打去問下啦
點知聽電話人仕非常晦氣地說 : 我都係啱啱收到咋
豬頭炳 : 唉...我點知啫 明明係你地寫幾時幾時未收到 就要打電話嘛
又唔係我專登想吹你




呢套劇有別於過往的劇種 大部份劇情
係用有點誇張的的方式諷刺香港高官的行為 但由於自己對政治零興趣
所以整劇來得很悶 & 很多唔明呀 (期間我甚至有考慮過 好唔好早走)


另外又講一班人因為H1N1被果喺酒店 感覺也有很 out 了

雖然只係舊年9月的事 但可惜香港人很善忘呀
(好多人認為封酒店係有點誇張 但經過沙士一疫
這做法無疑令病菌無喺社區擴大開去呀)


對白中加插左好多粗口 但來得唔自然呀 好有'為講以講'的感覺

不過都有地方值得讚 舞台個景運用得好好呀 服飾也不錯
當中有一個演員 : 韋羅莎 做得好好呀 條腿又靚
另一個係 : 劉守正 演得也不錯


我最喜歡的一場 係凌教授 (梁祖飾演)病危後 憶起當年認識太太的經過
當年如何祈盼 rose (君飾演) 能成為自己女友 到後來變成老婆
再到多年以後 大學教授變成到處留情的負心漢 

rose亦變成滿身尖刺的榴槤女
愛情一耐左就會褪色 變得唔再珍惜
(如果呢一 part 再放大一點 悶場就可以減少一點嘛)

套劇咁強的演出陣容 真係有點浪費啊


坐我隔離的男仕 成晚如坐針氈 每隔2秒就轉一下坐姿 
郁來郁去 + 不停放蚊 非常影響到人地睇劇
我一直打算中場休息時同佢講下 點知呢套劇係無中場休息


**************************************************************


有條低B妹 唔知點睇野呀 竟然記錯今次演出場地
唔知點解一直以為係尖沙咀文化中心
由於依家好少出去閒逛 
趁難得出去 安排左幾件事 要係今晚完成

喺公司出發前 我個腦已經安排好晒路線 諗住萬無一失
60%的事 都喺預計時間內完成 左騰右騰後 終於坐低填肚
向來好穩陣的低B妹 喺等野食期間 又check下有無帶飛 順手又望下

點解寫 Hong kong city hall?? city hall...喺邊架?
幸好飯後要再搵一友人 順便問下佢
city hall 喺中環架喎 中環... 去 shopping 就識路啫
city hall 無得 shopping = 從未去過


幸好低B妹從不遲到 所以預好多時間俾自己(去擺烏龍)
出左中環地鐵站 超大雨啦 (貴人嘛 出門總招風雨)
死喇 city hall 喺邊呢?? 低B妹變身鄉下妹
初初我憑自己的直覺'亂行' 可惜太大雨喇
ok...搵人問下先 一個年青哥哥仔迎面行來 佢都唔識路

最超搞笑係兩條唔識路的人 一齊憑直覺估下究竟係邊到呢? 

佢都認同我的'猜測' 突然又見到另一路人乙(全條街得我地三個人) 
我即刻拋棄年青哥哥仔 衝去問這叔叔 佢很胡亂一指 : 後面咪係囉
唔該晒 麻煩晒 (對方無禮貌的時候 我要更有禮貌啊)
後面? 由於我又信佢啦...好...就行去睇下....但究竟點過馬路呢?
因為仲有時間 我打算行一條比較熟識的路 = 兜一大個圈
但我又唔想經過張國榮墮樓的地點 唔通要再兜遠D?
當我個腦仲出緊路線圖果刻 隻眼竟然望到有個窿指住 : 大會堂


yes !! 然後又憑住人行我又行的道理 死跟啦
oh...有橦大廈寫住自己係 city hall 由於仲有時間
望住對面的立法局 + HSBC 好靚呀 留下倩影先
影影下 又覺得唔太對路 好啦 早少少入橦大廈
條鄉下妹又跟人等 lift 上左 8/F 

喺高處望出中環碼頭超靚但點解一個人都無呢 
不過果到應該都有演出架 因為有工作人員

eee...佢寫住演奏廳 但張飛寫住 : 劇院喎 又錯
由於無時間再俾我 hea 喇 要搵個正經的 security 問下
終於去到場館 但點解咁多伯伯叔叔 又唔見今次個劇張 poster?
原來有好多個場館架 當伯伯叔叔散咁D 就望到張超細的 poster 喇


好彩唔係去到文化中心先發現錯晒 否則我應該會瘋掉

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。