2010年9月2日 星期四

懷勉過去

今日發生的事 有點匪夷所思 著實係有點'驚'訝

近日得知一位友人有左BB 有鑑於我係禮貌小寶寶 (雖然無人認同)
這句 : 恭喜的sms 少不得啦


今日 lunch 要食餐所謂政治飯 雖則一年都係得幾次 

但可以避免的話 都想缺席囉前一晚 我與家父母親討論著 
明天不如都請假啦 (上次飯局已臨時甩底)
但老媽好言相勸 : 避得一時 都避唔到一世呀 可以避幾多次呢?

而且唔該你同你的同事聯誼一下 別太獨來獨往
(佢真係咁講 但獨來獨往係我的特性呀)

今日的餐桌期間 氣氛比往常的好... 呢點係我意想不到的 

可能係心態上放鬆了 既然避唔到 何不快快樂樂咁食左佢 
無謂同自己過唔去嘛 (壞情緒對身體無益)
我又將今日的感覺 用sms同一位同枱食飯的同事分享了

呢D sms 向來甚少發 但今日就做了 原因不明 

目的也不明 發過以後 心情相當良好

***************************************************************


天父爸爸 見我終於肯踏出第一步 竟然再推我一把呀


晚飯後 與家中倆佬發癲式地胡說八道期間 突然電話響起
老媽異常驚訝地說 : 搵你架 但佢爆你中文全名 邊個唻架?


豬頭炳 : 喂...你係邊個? 對方說出自己名字...
17年完全無聯絡的中學同學

佢地有幾個同學原來在 gathering 席間竟然有人帶左

當年大家胡亂寫的紀念冊 (寫紀念冊這玩意 當年極其流行 
寫寫自己的資料 對對方的感覺 等等等等
目的係想大家keep一點聯絡? 

但其實當中真係有幾多人會閒時拎出來睇下呢?
呢個一定唔包括我 畢業17年 從未有一刻衝動想拎出來望下)

他們說 : 畢業後沒有人有你消息呀? 你什麼樣?


首先我唔知道原來有人有興趣知道我的消息
其次...
我又唔太認為大家想keep住同我聯絡呀
(求學期間 我家電話也不太會響呀 點會突然覺得你地會想起我呢)


向來只做自己喜歡的事 對沒興趣的事 原則上 : 不講不聽不聞不理
所以對學校發生的一切事 知得極少

當年已經如是 至今亦都如是 : 邊個結左婚 

邊個生左仔等等 (其實都好正常)
又沒太有興趣知道呢


但最令我覺得有問題的 係大家閒談到第15句後 
果種沒話題的 dead air 實在有點尷尬
自己唔係經常懷勉過去的人 努力向前走已經好費氣力呀 
仲要不停回頭望嗎?

所以17年無見 究竟有咩話題呢? 難道就係一直說著從前?

不過 知道大家都別來無恙 總算不錯吧


先旨聲明
由於個人並不會 post 自己的相上網
亦唔願意'亮相'於各人的網上/facebook
(包括任何階段的相片 請大家都幫幫忙 將我變成格仔人 謝!! )

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。