2010年3月31日 星期三

2010 澳門遊 part 1

今次呢個澳門之旅 真係喺好傖倅下決定 
雖然只係去 2日1夜 都好過無啦
最重要今次我係零付出

出發喇 ...

好少由上環港澳碼頭落船 

原來 turbojet 嘅船真係又穩定又快好多架



地早左去到碼頭 咁就排 waiting 啦 可能太早嘅關係 竟然唔使分開坐
坐坐下
無拉拉派早餐 仲可以優先落船添
原來我地坐左頭等位喎 真係咁好運呀






咋咋聲 就到左澳門碼頭 仲申請左澳門e道 以後唔使再排海關喇




由於今次間酒店好近碼頭 所以我地行去 check-in




去咁多次澳門 從未影過 好金嘅金沙 & 蓮花




轉下眼 我地就唻到紅街市




去香島飲杯香滑奶茶醒醒神先






轉頭去雅馨食緬甸麵




跟住又跑過對面餅店 買左個芒果雪梅娘 好正架




閒日嘅澳門街道 真係好清靜 人影都唔多個




轉個頭 就去到何開記喇




婆婆的白糖糕真心 good 

每次都會食 由初初 $1.5 到依家要 $3



NaRaYa 除左威尼斯人 大三巴都有分店 仲要係成橦
呢個蝴蝶袋真係誇張 由泰國買到澳門




上次噴水池維修 睇過幾多次 都仲吸引到我




呢張相得意嘅地方係每個人都扭歪面




呢個角度影過去 真係好 good




唔塞車的新馬路




想去時香買包蝦子花生 但經阿蘇介紹後 又缺貨喇




行下行下 我地又去左南屏雅敍食個 tea




試左人地講到好好味的叉燒蛋治 蛋就係好滑 但點解無蛋味嘅

~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。