2009年8月16日 星期日

女排現場睇

唔知有無人 會喺排球場因為太過緊張而暈低呢?
我依家人很累 喉嚨亦很痛 
(但肚很飽 剛才的晚飯確係太飽)







睇相都知道 我地個坐位離個場都頗遠 不過好彩位置係相當唔錯
幸好友人買飛時 預我一份
真係 thank you so much


過往我都未能成功搵到伴 而放棄到現場睇 今年總算可以親身坐喺場館
喺現場睇 原來真係非常非常的緊張 (可能只係我一個過份緊張)
我的手腳經常緊張得出汗 自己都覺得 未免太誇張喇




鏡頭一轉已經到左盼獎典禮
雖則中國隊今日係嬴荷蘭 但計細分 荷蘭仍然係冠軍
不過不得不讚 中國隊今日嘅表現 比尋日穩定多喇
開局已先連嬴兩局 第三局雖則有少少散左 好彩第四局又穩定返
總算有驚無險

話說喺中國對荷蘭嘅比賽期間 有兩球問題球 但坐喺主裁判對面嘅我地
都非常清楚睇到 應該係中國隊得分
(重申: 我地都坐得頗遠呀)
但副裁判好似盲左一樣 完全睇唔到喎 我唔排除係角度問題啦
當時中國隊係落後 正在一分分咁追緊上唻 你喺咁緊張嘅關頭
一而再三地  發你個雞盲 好難唔俾人報上'噓聲'喎
跟住仲有條友開咪叫大家要尊重比賽緊嘅球隊
在場有 95%以上係支持中國隊 你呢D說話簡直係火上加油吧

我地噓的只係果個無眼嘅裁判 絕不是你口中講 : 我地唔尊重對方
亦並不是某D 討論區話 我地連人家開波都噓 甚至人家打出好球
我地連掌聲都無 未免講得太離譜喇 我自己拍手拍得手都爛囉


我唔知道電視直播嘅旁白講過咩 但絕對唔係唔尊重對方囉 講完

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。