2009年8月17日 星期一

大榮華

頭先個晚飯真係超飽 仲要係好夜食添 依家個胃頂頂 瞓唔到
元朗大榮華酒樓 向來都超級多人等枱 
好彩今次用'人事'搞掂
唔使等



呢碟係南乳燒雞 咩叫: 皮脆肉嫩 但我係從不食有任何血的雞
所以可以食的 只有雞翼




呢砵係豬油撈飯 從不會出街食"飯"嘅我 都無法抗拒
等飯唻嘅期間 我望見隔離枱 竟然落左3匙豬油 + 3匙豉油
嚇得我眼突 其實砵飯 唔算好多咋喎 落咁多 會唔會太多呢?
我咩都落左 1.5匙 死 好咸




豉油撈飯係我'飛佛'之一 轉眼間就照鏡喇




椒鹽鮮魷 鑊氣很好 又唔算好油




呢個係南乳木耳蓮偶炆腩仔 (個名應該無記錯)
全餐最差呢碟 南乳味 (我食唔到) 蓮偶唔脆 not good
木耳 & 腩仔 我唔食嘅 所以唔知




嘩 呢碟勁呀 鮑汁翅裙會生菜 呢個翅裙 真心 good




幾飽都想食呢個呀 鬆糕 由於太飽 每人只係食到一少件
豬頭炳 : 唔該 俾個盒我呀 (又食又拎囉 唔知醜)

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。