2009年4月25日 星期六

喪玩澳門遊 Day 1.1

勁期待的澳門 trip 終於成行 就算去過幾多次都好
每次出發前都會update 一下資料 今次的目標 係盡量食D以前未食過的

原本四人行的旅遊 到最後變成二人同行

晨早出發 遇著落雨 推住喼認真狼狽 好戲喺後頭 喺澳門落船 滂沱大雨
仲要企喺碼頭呆等左 45mins 酒店車 都係無唻
結果我地選擇"行" 因為確實近碼頭嘛 入到酒店 我對鞋已經濕透了

喺香港海關過e道 原來佢好似提款咭一樣 得三次機會 唔知咩原因
今日我得到 "等候救援" 十分搞笑

任何意外 都無損我的心情 因為今次 trip 我係另有目的嘅



波鞋唔能再著 結果要買鞋換 舒服晒

一換上拖鞋 即刻細雨呀



呢碗係'義順'的雙皮奶 好耐都無食喇



左一啖 先發現 條'皮'呢? 雙皮奶喎 無皮嘅



友人的薑汁撞奶 試吃一啖 

~ 好辣 ~



同場加演 鮮油多 可惜呢件野 唔脆的 失敗




呢件係友人的咖央多士 食後評語 : 無咩味
呢間嘢 應該唔會無下次喇 可惜可惜 枉佢咁多人幫襯



經過清平直街 有間 '翅客' 固然係食翅啦 條街唔係再係 '添發' 獨霸喇
賣相唔錯 味道仍唔錯



那間鋪頭仲有好靚的裝修 可能落雨關係 全間野初初得我地 任影

待續....

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。