2016年10月9日 星期日

澳門遊 2

話咁快就天光 今次係 hea 遊 
沒有 morning call 瞓到醒就起囉

瞓醒即諗 食咩早餐
原本想去紅街市食小檔口
點知無開
(後來澳門友人告知 老人家已退休歸去)
食左一次咋我....婆婆!!

無奈下食另一間啦 都 ok


咸煎堆已經沒了 (重陽 好多人買去拜山)
就食個甜的 由於唔好椰絲
真係差九皮呀!!


澳門特式粥 仲係好好味


人家都就收檔 我地先坐低
炸腸又沒了 齋腸吧
但已經凍左的


見到就知我地去左邊啦



點解個撻係凍呢?


芒果 cheese cake
新口味 good


呢個大蝦沙律 仍舊地新鮮
雖然細碟左好多 但每一樣都係新鮮的


呢杯拿鐵 唔飲齋望都精神呀

行左一陣 我地出返氹仔
條官也街滿晒人


唔知點解 木糠布丁
無拉拉要整條 cream


呢個係今次去澳門另一個目標
日式超濃牛奶雪糕
喺飽肚之下 好彩都有買唻試
真心 good

其實佢仲有日式軟心 cheese cake
都 ok 可以的
但因為佢要冷藏 所以無買
點知職員話 香港原來有得賣


佢個 display 好靚架

買好晒手信 要返酒店休息

今日食人生第二次的麻辣火鍋


我梗係唔係食果個啦
但我好喜歡睇食麻辣 佢地個反應好得意
友人辣得流晒汗 哈
最後頂唔順 要食我呢邊蕃茄湯底 哈 x 2

話說呢個麻辣火鍋正喎
$178 任食
佢有生猛的蝦 同埋花甲無限量供應
OMG 食左好多


食完兩晚火鍋 點都要生D生果