2016年7月1日 星期五

驚嚇

去完柬埔寨 8日返唻
發現全間屋竟然發晒霉
仲有好多一隻隻黑色的小昆蟲喺牆上爬 OMG

有潔癖的我 直情覺得係世界末日一樣
但礙於一屋都係人 反應不能太大

平時間屋兩個人住
一個仲長時間留喺公司 會污糟得去邊

但舅父一家三口 + 六個行李箱
佔據左我家 50%空間
每日拖地的習慣 被逼取消

過左 20
送左佢地出機場
甚至想請假將間屋大肆清洗
奈何今年的假期已經無晒 OMG x 2

都唔知點解啦
明明個個無著鞋入屋
竟然都會災難性地污糟

直至我發現張床單上 竟然有......蟻 OMG x 3


唔得喇 我地係唔能夠共存喺同一個空間
清潔大行動 隨即開始

經我搜集資料後 漂白水係最有效的
再經一星期 日日全屋抹抹抹
終於一粒塵都無....乾淨晒
黑色小昆蟲 & 蟻 宣布搬走