2015年10月18日 星期日

澳門遊 1

澳門的酒店 突然大特價
友人見機不可失 立即行動
但全部特價酒店都唔係喺市區
唔啱我呢D 經常落街散步的傢伙了

與友人傾得興高采烈
就回鄉走一轉

由於友人安排左食自助午餐
所以決定留肚

凱旋門
第一次食 唔錯喎
價錢亦算可以接受



枱面的花係新鮮架
好有誠意
食完野無聊 幫你留倩影啦

原以為天氣轉涼了
點知下午條街都好熱架
都係返酒店休息下


預計幾日都會食得好雜
要食D 清腸車厘茄

休息左一輪 太陽伯伯返歸了
所以我又出動喇


上次食過 GALAXY FOOD COURT 個牛肉餅
一直好掛住 今次專登走過去食
點知 人家已經下架

但既然過左唻都搵野食下啦
FOOD COURT 要先買 CARD
然後去你喜歡的店舖 嘟咭

這發瘋的收錢方法
絕對係阻人擾民
話說 我想買杯飲品 點知張咭唔夠錢 (爭$2)
職員要求我先去增值
無辦法之下 又要去排隊
又原來每次最少要增值 $50
結果我就為佢這 $2 增值 $50
這收銀姐姐仲好 nice 說
唔使擔心啊 可以退錢的
OMG
佢完全唔明這規矩幾費時失事
簡直係浪費時間
退錢的時候 佢竟然叫我比 $2
佢退比返張 $50 我
OMG 勁想當場爆炸
你知道條人龍有幾長嗎???
為 $2 要排兩次


諗諗下 痴左線
過澳門食炸薯條


人家無左牛肉包 但換上鮮蝦包
都試下啦


味道係唔錯的
但....好可惜呀 人家的精髓 流走晒 shit


duty free 有收穫
依家只有去澳門 先可以慢慢 shopping


返酒店再 hea 一陣
出去食宵夜 yeah