2015年9月22日 星期二

再戰 潮福

又係食海鮮的季節 海鮮王要出動喇
今次我地更大班人去食
可以試更多款海鮮

呢間餐廳 剛剛被雜誌/電台介紹過
爆場情況超級誇張
竟然有人無訂枱就直接 walk-in
無可能喇 慢慢等枱啦

經過上次的經驗 今次我地有備而來
帶埋隔熱手套 哈
職員都笑我地 嘻!!


D掛住你呀 草帽


今次有叫蟹 所以要有醋



原來D排骨勁肥的




今次叫雞 哈哈哈哈




當海鮮放落去時 大家都影影影
職員話: 未熟邊靚呀
果然 熟左靚好多
特價龍蝦 超級甜
又原來特價 每枱只可以 order 一次



上次唔記得影相的聖子
今次要影 其他人都話過熟
但我的剛剛好啊!! 又鮮甜
只係今次粉絲少左好....多



呢個象拔蚌 應該未熟透
大家心急左D
焗多一陣比較好




我期待的蟹 終於出場喇
哇! 靚到呢


菜心蒸梅菜 聽都未聽過
當堂比一下


我都係專心食我隻蟹 D油多到 哈



呢隻蠔 巨型到爆
完全無得輸系列 又大隻又鮮甜


初初有D猶豫 點解要叫粟米呀??
好彩勁甜 而且佢作用好大


上次叫蟹飯 今次叫蝦飯
上次掛住食D蟹
搞到D飯凍晒 今次食蝦方便得多
D飯又可以襯熱食
好好味 唔食飯的人食左兩碗


因為有粟米 呢個粥好香粟米味
好味過上次好多呀!!