2015年2月14日 星期六

除舊迎新

家中兩老 一直希望我將舊床換掉
又說 瞓上床唔方便 半夜去洗手間危險之類
十萬理由搬晒出唻 但一直未有任何行動

唔想換的原因 係我根本唔鐘意瞓下床
但因為某D理由 這床必需換掉
既然要換 果張黑我憎好耐的書枱
同時間地被棄掉

換床換書枱
雖然唔係大工程 但當得自己一個進行
係相當麻煩

首先要清理雜物
愛購物如我 雜物.....十大堆
(人家一大堆 我要用十大堆唻形容我房情況)
要清空房間
已經花了兩+星期
每日清出(當年如珠如寶)的垃圾
心如刀割一樣地推出門口

最後執執執後 得出一個結論
以後 買野要十分謹慎
因為掉的東西全部都係用錢買的

!!

當我執得如火如荼
傢俬店一個電話 趕唔切送唔到貨
就唻過年喎 你想點呀???
書枱又晨早比我掉左
一屋雜物 床褥又已經到左



再見喇!! 我心愛的床

一再延期的送貨 喺臨過年前一星期送到
將所有要留的物品胡亂地推入房先
短時間內 我未無力執返好

在此 特別要鳴謝友人P
由設計到劃圖到度位
無你點算?
飲茶食飯入我數