2014年4月15日 星期二

海洋王國 day 2

真係話咁快就天光喇


今日個天明顯比較清 仲有少少曬添 但氣溫係低左

我地個package包早餐 憑門咭可以去任何一間餐廳
我地揀左間勁多人的 oh...



食完行去另一邊有另一間餐廳 
食物係完全一樣但少人好多架
仲有"死物"睇

食完早餐 我地再去樂園最後衝刺


"死物"真係相當唔錯


成個樂園仲有好多港式小食
魷魚/咖哩魚蛋之類
我地試左 : 醬汁魷魚
dee...中招 "隔肋底味" shit!!!!


似曾相識的擺設


呢隻帆船好靚架 但唔知擺喺到係咩意思


曬...真係我的死穴 有點暈
要入室內休息一下 食件 cake 飲杯咖啡


真係要走喇 希望有機會再唻

呢個樂園集合 : 海洋公園+廸廸尼+荔園 於一身
海洋公園的海洋世界
廸廸尼的職員制服 &
荔園的殘舊
係呀 荔園的殘舊感 呢個新樂園竟然搵到
地方超級大 但大得有點空洞
希望往後 水族館淨睇水的情況可以改善啦

最最最令人眼凸的係國內的員工
全個樂園仍有好多地方正在開發 工程亦唔少
佢地放飯/放工 會喺魚池洗手 & 洗鞋
魚池喎 有企鵝 有魚喎 照洗可也
呀!! 會唔會飯碗都喺果到洗呢???
咁D企鵝會食洗潔精嗎??
我係親眼見到"兩次" 即係大部份人都係咁啦
完全無保護動物的意識
陰公呀! 企鵝
希望下次去 仲見到生物啦! 除左蚊