2013年7月17日 星期三

書展 2013

終於 可以心情舒暢咁去行書展
執空個柜 所有書終於有地方放

let's go



比我想像中少人 行得幾舒服
(圖中掩住面的女士 唔好意思啊 從你的凌厲眼神知道你非常不滿 但相已影嘛)



入場最想買 係呢本 ~ 劉培基自傳
點知去到明報 counter 搵唔到喎 問問佢的職員
佢話唔係佢地出呀!! 但我睇明周明明有介紹嘛
上網一查 (又好彩上到網 以往連網都上唔到)
原來係明報周刊 差兩粒字 又奇怪兩個 counter 係分開的


呢本書個 packing 好弱呀 眼見現場 10本有九本已經甩皮甩骨
D更加爛埋 好似飽歷風霜咁

經職員幫忙下 搵到本未太爛的



唔識煮野食的人必備 梁祖堯的烹飪書 喺交友網站 見好多人 post 相出唻
大家跟住煮 好成功!!
友人問: 你又唔使煮 使咩買呢??
友人呀! 你要知道 總有一日 我總得要煮嘛 家中兩老陪唔到我一世啊!





呢堆 全部係我預左要買的
今年一本都沒買多 因為個背狼已重到不得之了



越行越餓 終於可以坐低


好好好肚餓 淨返孤單的麵包一個



越來越少的芝士薯條



呢個海鮮意粉 賣相差劣 但出奇地好味




dee... Outback 的主菜 ""全部"" 係垃圾
佢出名係牛扒 每一次 係每一次 送上台的 就如垃圾一樣
個廚師 放左上爐 應該唔記得左 200%熟
又鞋又乾
點食呀?? 有無得退架??? 頂 你仲夠膽死收人 $140 頂 




叫左個牛扒可以加錢多個沙律 一直沒上枱
向個職員追追 佢一開口話要加錢架喎
友人都不自覺地說: 唔使錢 唔通你會請我食?





一次又一次去食晨早就 closerice 的 outback
就係因為手上仲有一本coupon 可以用的時間根本唔多
join 個 member 簡直係白蝕


ps



每次去左書展 總有書買漏
今次買漏係'芷珊姐姐'的我的男/女主角
諗住去書局補返
新書未有
反而見到莫樹錦醫生的作品 "醫得喜,活得樂'
睇左幾頁 相當吸引
好!! 收歸國有

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。