2012年10月12日 星期五

罪該萬死 one night stand

上次睇左 死去活來2 坦白講對今次個 show
係有少少猶豫的 咁當然又怕會後悔啦 
所以都係買飛支持一下吧

結果... 絕對絕對值得

今次喺伊館做 上次去伊館睇 show 好似已經喺上世紀的事
已經完全唔記得點去? 無把握得差點要請半日假去搵路
好彩去到附近 記憶就返唻喇




今次位置非常好 我自己揀的 無遮無擋 又唔會有人踢到我張櫈



伊館都幾適合做 talk show




阿婆的粉很多囉 當佢行入場就座時 都引起一陣騷動
我有預感 阿婆將來會有自己一 part 囉



芝芝呢個笑容超 good



D9 再次成為嘲笑的對象



芬E 大住肚都唻支持
我都相信 佢個B 係"必然"地可愛 唔使逼人讚



高妹梁小姐喺我面前行過 個個都讚佢又高又瘦



你感謝我地之時 我都多謝你

放肆+non stop 地笑左 2hrs 實在太美滿
牙較 肚皮都非常酸


A & F 的大隻仔
whatsapp 的分手信
同阿婆拜山的鬼馬雙星 我相信真係無人喜歡拜山架
(但每次拜山 我都係求阿嫲保佑我阿爸 我的別擔心)


最最最有共鳴 必定係"星期三" 公司真係有個監倉
等D星期三每日返工直接入去坐到夠鐘放工
唔好遺禍武林 阻人收工 同埋叫佢快D寫器官捐贈咭
造福人類 生前沒什麼貢獻 死後都積D福嘛
佢叫我地都大嗌"星期三"個名出唻
一時間我個腦有好幾個"星期三"s 來不及反應就錯過左喇



如果呀 佢呢支燈 照出來係個"死"字 我即買
每日返公司照D "星期三"s 都好嘛



另一個紀念品竟然係Hairband ?? 
我咁短頭髮 真係零用處喎



最令我驚嚇的 係可以買返我大前日打爛左的"死去活來"杯
真係好Like your Dislikes

(相片來源 : 各人的微博 / FB)

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。