2012年7月1日 星期日

7.1 SHOW

老爸唔知喺什麼區議員 拎左兩張大球場 7.1 回雞show 入場票
老媽事先聲明唔制 唔肯去 結果我就(又) 要陪太子旅遊

劏雞咁早...




9:00 已經坐低左 好彩早到 有得遮頭 唔使曬到
若然曬住咁睇 好快就要被送去醫院



 

 
超奇怪的安排 成個球場左/右各有個台
藝人/嘉賓 就喺台上表演 中間成個球場係無用的

可能D草好貴 唔俾人踐踏
但咁咪低能囉 D人座晒喺中間架喎
仲要喎 我終於明白 點解大球場唔適合開演唱會
D MIC 完全唔知 for 咩人聽架 根本聽唔到講咩春

但又非常嘈的

今日演唱的歌星 全部都係英皇架喎
但估唔到 連

twins / 容祖兒 / 古巨基都要做呢D回雞 show


等到頸到長 老爸超渴望的三軍步操 終於出場
我只可以喺對面岸影過去 因為埋到我地呢邊 所有人都企晒起身
無可能影到

 


呆坐左幾個鐘 終於走得
 


太陽真係我死敵 曬幾曬 人很暈
返到屋企 沖完個涼 就死左喺床

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。