2012年5月12日 星期六

中山遊 Day 1

國內耆英團又出發喇 今次目的地係 ~~ 中山



一如以往 劏雞咁早就出發



話咁快 就去左第一個景點





國內有個好處 周圍都係樹



轉個頭就食中午飯喇 平時好少影相 因為團友們都好似搶食咁
半秒都唔等得
另一個原因係唔吸引 無興趣
但呢個... 有菠蘿的菠蘿包 (自費) 任影唔嬲
超新鮮超好味



轉頭去行公園



好曬好熱



地方好大 都好乾淨 梗係鬼影都無隻





平時成日對住個 MON 專登影堆草俾自己隻眼休息下



我完全唔明去呢個公園的目的 仲要係'登山'的
佢有條溪 D水都好清涼



國內地方大 空氣好 連D葉都大過人



完終於可以上返車 熱到爆炸
長頸鹿小朋友都要出唻透下氣



天氣咁熱都係涼住冷氣睇風景好D



然後我地去到另一個'公園'



地方大到呢





我估D金魚係每次有遊客 先可以開餐



國內周圍都有呢D芒果樹 但又原來 呢D芒果係唔食得的
~ Display only ~



又原來我地有場 show 要睇
呢個男人... 超強 又唱又跳
要知道天氣有幾熱啊 我正在飲汽水消暑
佢就落力賣藝 仲要化行粧







仲要拉個觀眾落船架喎 仲要換晒衫架喎
(初初被佢揀中 我梗係死都唔肯 媽說上次佢仲整個客落水架)



胡鬧左一輪 終於可以返酒店

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。