2012年3月30日 星期五

張信哲世界巡迴演唱會

情歌王子 ~ 張信哲
第一次親身入場睇/聽佢演出
今次令我入場的衝動 係因為每當夜闌人靜睇佢演唱會的DVD果陣
心想 : 若然我在現場就好了

為避免再有什麼遺憾 想做的快做
(經過近呢年半發生的事 人生無常到頂點 要玩盡快玩 
要食盡快食 要做盡快做 別帶著遺憾離開)



門票晨早就買定了 
(當前晚拎出唻時 張門票四邊已經發黃了 會太誇張嗎?)
當知道門票已經開售時 已經係過了幾天的事
可能係因為單丁位的原因 所以位置都頗前喎


阿哲說 今次的舞台有少少舞台劇 feel
 若然坐得太前反而睇唔晒 我呢個位置 perfect 了吧
呢個位置 睇清楚晒D燈光變化 好正好正



等了又等 終於開場 嘩... 型得很啊
不枉我一直咁支持佢
(藝人嘛 賣樣賣聲 要一直 keep住一定的程度 平時下的工夫不可少啊)



由於坐喺下面 握手無我份了







只需一套西裝 就算企定定唱 都值回票價





但阿哲話 今次會被觀眾多一點新鮮感 跳少少舞 動多一點點





全個演唱會分5 parts
不同的主題 所有服飾 燈光 都配合得很好



終於去到尾聲了 未離場已有點不捨



在慶功的時候 雲妮先知道 原來阿哲係帶病演出 
甚至連話都說不出
近三小時的又唱又跳 可以用完美唻形容
究竟係點做到呢? 令人很佩服

PS : 個神怪 yahoo blog 又唔知 short 左咩線
全部 setting 亂晒 整極都整唔到

(photo from 各人 weibo)

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。