2010年6月12日 星期六

一頭煙

曾經我都係瘋狂換手機一族
平均三個多月就換新款 這混沌的生活都維持左好一段時間
錢固然浪費唔少 最衰D手機唔多用 就真係唔多襟用囉
唔係呢部叉唔到電 就係果部壞
結果狠心地將多餘的手機賣掉 無眼屎乾淨盲


近排換手機癮又起 皆因用緊的 model 都算舊 (其實都唔算太舊)

唔 trade out 就唔值錢喇 哥說別再買其他牌子 iphone 定係必然首選 
起碼放出去都有價嘛 但  實在太大部囉我覺得
我又唔太會用手機上網




我對呢個品牌係無理由地情有獨中
但佢近排出的手機都偏大 
終於俾我等到 mini 滿心歡喜地出機 點知.... 唔識用

用開的手機 都係 straight forward 
所有 function 都有set 定晒
唔使自己慢慢 download application

無知的我 連 wi-fi 都唔識用呀

研究多幾研究 頭很暈 一頭煙
當刻有 0.5% 後悔 但我唔會咁易認輸架
真係要惡補一下這方面的知識喇


不過新手機 welcome to my world


身邊又無人問 無從入手
究竟市面有無D course 教人用手機架


原來真係有D手機 course 去讀架 仲要係售買手機商提供
仲要係完全免費 上過堂後 總算識用

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。