2010年4月30日 星期五

小心 枕頭人

故事簡介

阿祖飾演的主角阿卡是位小說家 其父母從小虐待他哥哥 
冀激發主角當變態小說作家的潛能
所寫的故事與城裡多宗奇異小童謀殺案不謀而合 
就算他被兩個性格古怪的警探嚴刑逼供下
也一直否認控罪 直到他的弱智哥哥阿米也被牽涉在內 
阿卡才發現自己無論如何都會被處決
整件事最關鍵的竟然是一個~枕頭人


呢套係風車草劇團喺 2010年全新大膽製作嘅邪惡喜劇
含左搞笑、懸疑、謀殺 仲有恐怖




今日 opening 喇 加油呀.... 
最衰跟住呢個星期 都唔能夠抽空睇多場

全套劇好多好多對白 有D仲好抵死又好笑 
但竟然係完全無覺得悶場架 又因為劇情係好緊湊
所以靈魂被攝得緊緊的 其實呀老實講喜劇都唔係場場可以爆笑 
唔多唔少都有悶場啦 我反而更鍾意呢D正戲

不得不提 : 張綿程同伍潔茵嘅表演實在太精彩 
劇中有個小演員都表演得好好呀 仲要俾掌聲今個劇的化粧 (許慧敏)
真係好勁喎 唔知我係咪變態呢 
我好鍾意'疤痕'的化粧呀

事前阿祖佢地宣傳 今次個劇比較特別 唔似以往D劇咁輕鬆 
我反而覺得 佢地太過低估我地的接受能力喇 
我真係好鍾意今次個劇架 好有新鮮感 
有幾場都幾心寒 喺 facebook 見大家的反應都好好 
以後可以再多嘗試呀

謝幕時 加拿大導演 Michael Dobbin 都有出現 
見佢隻手包紮住左 希望佢早日康復啦

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。